Zwroty
Adres do zwrotów:
Nest House Invest Sp. z o.o.
Ul. Kalinowa 15
84-207 Łężyce
Do pobrania:
Formularz zwrotu Walltex
Co zrobić jeżeli przesyłka jest uszkodzona?
Przesyłki kurierskie
1. Spisać protokół szkody – jest to podstawa do złożenia reklamacji u przewoźnika
Odbiorca zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki przed potwierdzeniem jej odbioru, w szczególności ocenić, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń lub ubytków. Protokół powinien zostać spisany w obecności kuriera, ale jeżeli nie było takiej możliwości Przewoźnik DPD dopuszcza możliwość spisania protokołu przez odbiorcę bez obecności kuriera.
Elektroniczny protokół szkody DPD
UWAGA! Istotna jest data spisania protokołu.
Jeżeli szkoda jest jawna (widoczna przed rozpakowaniem przesyłki, uszkodzony, rozdarty, zamoczony karton itp.), protokół musi zostać spisany w dniu doręczenia przesyłki.
Jeżeli opakowanie było nienaruszone, a uszkodzenia stwierdzono po otwarciu przesyłki protokół można spisać w ciągu 7 dni roboczych.
Brak tego dokumentu znacznie utrudnia i wydłuża proces reklamacyjny.
2. Oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do składania reklamacji na rzecz nadawcy
Zgodnie z regulaminem przewoźnika i prawem przewozowym reklamację roszczeniową może złożyć tylko właściciel towaru. Jeśli przesyłka została odebrana właścicielem towaru zgodnie z umową przewozu jest odbiorca. W związku z tym prosimy o wypełnienie wskazanego dokumentu abyśmy mogli w Państwa imieniu przeprowadzić proces reklamacyjny.
3. Sporządzić dokumentację zdjęciową.
Poza zdjęciami uszkodzonego towaru istotne są również zdjęcia opakowania.
4. Zdjęcia oraz protokół szkody i oświadczenie należy przesłać na adres sklep@walltex.pl w terminie do 7 dni roboczych od odebrania przesyłki.
Przesłanie wyżej wymienionej dokumentacji jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.
Dostawy paletowe
Przy odbiorze przesyłki odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia towaru w obecności kuriera.
1. Spisać protokół szkody – jest to podstawa do złożenia reklamacji u przewoźnika
Protokół powinien zawierać datę doręczenia oraz dokładny opis uszkodzeń (również uszkodzeń opakowania) lub braków w przesyłce. Protokół musi być podpisany przez kuriera i odbiorcę (jeżeli kierowca nie posiada gotowego druku do wypełnienia, protokół można spisać na liście przewozowym)
Brak tego dokumentu znacznie utrudnia i wydłuża proces reklamacyjny.
2. Sporządzić dokumentację zdjęciową.
Odpowiednia dokumentacja zdjęciowa znacznie ułatwia proces reklamacyjny. Warto obejrzeć przesyłkę przed rozpakowaniem i zwrócić szczególną uwagę na stan palety. Jeżeli przesyłka została uderzona w transporcie mogą być widoczne odkształcenia/wgniecenia (nawet jeżeli folia jest nienaruszona). W takiej sytuacji kierowcy często wymuszają zapis na protokole: „opakowanie oryginalnie zapakowane” -takie zachowanie nie powinno mieć miejsca dlatego zachęcamy do opisywania uszkodzeń zgodnie ze stanem faktycznym.
3. Zdjęcia oraz protokół szkody należy przesłać na adres sklep@walltex.pl
4. Czas rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego wynosi 14 dni.
W razie jakichkolwiek problemów w trakcie przyjmowania dostawy prosimy o kontakt ze sprzedawcą
Do pobrania:
Reklamacje