Koszty dostawy
Odbiór własny
- bezpłatnie (odbiór możliwy tylko z Showroomu, dostawa do 7 dni roboczych)
GALERIA WNĘTRZ – CITY MEBLE GDAŃSK
al. Grunwaldzka 211
80-266 Gdańsk
GODZINY OTWARCIA:
Poniedziałek – Sobota | 10:00 – 20:00
Wysyłka kurierem DPD
- panele ścienne / tkaniny ścienne / murale haftowane / listwy elastyczne i wciskane / kleje / próbki: zakup o wartości do 1000 zł – przedpłata – 15 zł, pobranie – 25 zł.
- panele ścienne / tkaniny ścienne / murale haftowane / listwy elastyczne i wciskane / kleje / próbki: zakup o wartości powyżej 1000 zł – wysyłka GRATIS!
- listwy i narożniki stalowe: zakup do 500 zł – przedpłata – 30 zł, pobranie – 40 zł.
- listwy i narożniki stalowe: zakup o wartości powyżej 500 zł – wysyłka GRATIS!
- panele lamelowe – metody i koszty dostawy zależą od ilości produktów. Po dodaniu produktów do koszyka pojawi się koszt dostawy.
Przy większej ilości produktów zachęcamy również do kontaktu – koszt dostawy wyliczymy indywidualnie.
Realizacja dostawy
Paczki do 31,5 kg
Drobne zamówienia o wadze do 31,5 kg wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Czas realizacji zamówienia to zwykle 2-5 dni roboczych. Przesyłki dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach pracy kurierów.
Nie gwarantujemy dostawy na następny dzień roboczy.
Zgodnie z regulaminem pierwsza próba doręczenia przesyłki podejmowana jest pierwszego dnia roboczego po dniu nadania przesyłki, z zastrzeżeniem, iż wskazany termin podjęcia pierwszej próby doręczenia przesyłki jest terminem przewidywanym.
DPD gwarantuje, że podejmie pierwszą próbę doręczenia do Odbiorcy nie później niż w trzecim dniu roboczym po dniu nadania takiej przesyłki.
Usługi dodatkowe (Next Day, Sobota) obowiązują w zależności od regionu i dostępności kurierów.
Palety
Towary mieszczące się na palecie EURO 120 x 80 o wadze do 1000 kg wysyłane są kurierem DPD. Czas realizacji zamówienia to zwykle 2-5 dni roboczych. Kierowca na prośbę odbiorcy może zdjąć paletę z samochodu windą, a następnie przetransportować ją wózkiem paletowym pod warunkiem, że rozładunek odbywa się na utwardzonej, równej powierzchni. Jeżeli w miejscu rozładunku nie ma możliwości użycia wózka paletowego (np. droga żwirowa, wysypana kamieniami), kierowca nie ma obowiązku zdejmowania towaru z samochodu. W takim przypadku odbiorca może samodzielnie rozładować towar z samochodu dostawcy lub podać inny adres dostawy, pod którym rozładunek będzie możliwy. Koszty dodatkowe związane z przekierowaniem przesyłki oraz ponowną dostawą ponosi kupujący.
Uszkodzenia towaru lub przesyłki
Przesyłki kurierskie
Odbiorca zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki przed potwierdzeniem jej odbioru, w szczególności ocenić, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń lub ubytków.
Jeśli przesyłka jest uszkodzona lub niekompletna, należy spisać protokół szkody w obecności kuriera oraz sporządzić dokumentację zdjęciową (zdjęcia opakowania oraz zawartości).
Przewoźnik DPD dopuszcza możliwość spisania protokołu przez odbiorcę bez obecności kuriera. Elektroniczny protokół szkody dostępny jest po adresem https://protokol.dpd.com.pl/.
UWAGA! Jeżeli szkoda jest jawna (widoczna przed rozpakowaniem przesyłki, uszkodzony, rozdarty, zamoczony karton itp.), protokół musi zostać spisany w dniu doręczenia przesyłki.
Jeżeli opakowanie było nienaruszone, a uszkodzenia stwierdzono po otwarciu przesyłki, to w ciągu 5 dni roboczych należy wypełnić elektroniczny protokół szkody.
Dostawy paletowe
Przy odbiorze przesyłki odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia towaru w obecności kuriera.
Przed rozpakowaniem palety należy sprawdzić stan opakowania. W przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń (np. rozerwanie opakowania, uszkodzenie nośnika, wgniecenia, odkształcenia zapakowanej palety) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt kierowcy, który ma obowiązek spisać protokół szkody w obecności odbiorcy.
Protokół powinien zawierać datę doręczenia oraz dokładny opis uszkodzeń (również uszkodzeń opakowania) lub braków w przesyłce. Protokół musi być podpisany przez kuriera i odbiorcę (jeżeli kierowca nie posiada gotowego druku do wypełnienia, protokół można spisać na liście przewozowym). Dla ułatwienia późniejszej procedury reklamacyjnej w trakcie rozładunku powinna zostać sporządzona dokumentacja zdjęciowa.
W razie jakichkolwiek problemów w trakcie przyjmowania dostawy, prosimy o kontakt ze sprzedawcą.
Zdjęcia oraz protokół szkody należy przesłać na adres sklep@walltex.pl, w terminie do 5 dni roboczych od odebrania przesyłki.
Jeżeli przesyłka znajduje się u odbiorcy, należy również dołączyć oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do składania reklamacji na rzecz nadawcy.
Przesłanie wyżej wymienionej dokumentacji jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.
Informacje wpisane na protokole oraz data mogą mieć wpływ na decyzję o uznaniu reklamacji.
Dokumenty do pobrania:
Protokół szkody
Oświadczenie na rzecz nadawcy
Koszty dodatkowe
Jeżeli odbiorca nie jest przygotowany do rozładunku lub jest nieobecny podczas dostawy, przesyłka wraca do przewoźnika i jest planowana do ponownej dostawy. Koszt ponownej dostawy i/lub magazynowania przesyłki ponosi odbiorca/klient /kupujący. Koszt ponownej dostawy wynosi 40% ceny podstawowej.
Jeżeli realizacja dostawy będzie niemożliwa z powodu ograniczeń drogowych, trudnodostępnej lub nieprzejezdnej drogi lub innych czynników uniemożliwiających dojazd, przesyłka zostanie zwrócona do przewoźnika. W takim przypadku odbiorca jest zobowiązany wskazać inny adres dostawy pod który można dostarczyć towar, lub odebrać przesyłkę osobiście z magazynu przewoźnika. Koszty ponownej dostawy i/lub magazynowania towaru ponosi kupujący.
Wszelkie zmiany w zleceniu spedycyjnym dokonywane przez klienta/kupującego po wydaniu przesyłki z magazynu mogą się wiązać z dodatkowym kosztem, który może zostać przeniesiony na kupującego.